onsdag 16 november 2011

Jag ber om ursäkt men vem vill höra på jobb?

Det har Inte blivit så mycket skriverier här på sistone, men jag har många järn i elden. Och hur roligt är det att läsa om någon som bara rabblar jobb?
" Idag har det varit si, idag har det varit så." Det enda jag vill gnälla om på den fronten är dessa jävla helvetes kakor och chokladbitar som bara ligger och hånflinar åt mig varenda satans dag. Och ja. Jag äter. Och nej. Jag tränar inte som jag bör heller. Faan då!

Jag kan ju iof skriva om barnen. Mina underbara som kommer springande till famnen varje gång jag kommer hem från jobbet. Mina fina som retar gallfeber på varandra nästan hela tiden. Det är så himla fint att se!
Vince ska ju börja förskolan den 12 december och mitt mammahjärta blöder och brister lite varje gång jag tänker på det...
Det kommer ta tid att vänja sig.

1 kommentar:

  1. Allt är roligt att läsa om :-)
    Vince kommer få det super!
    Kram

    SvaraRadera