onsdag 4 april 2012

Magsjuka (lite äckelvarning)

När jag hämtade barnen idag var de ute på gården. Lillebror kom glad med nappen i mun och snutten dragande i gruset. (grr) Han hade tydligen varit gnällig hela dagen och inte ätit, bara sovit 50 min. "Vi har faktiskt varit nära att ringa dig flera gånger idag," säger dom. (Men då ringer man väl förifan!?)

Vi kom hem. Lillebror åt mycket men var lite trött. Efter ca 1 timme vart det liv i blöjan och han bajsade ner sig själv, skötbordet och mig. Nu luktar det bajs i hela lägenheten.
När han la sig ikväll och sovit en stund började han att spy.

Jo det blir en fin påsk det här.
Efter allt bajs och alla spyor så tycker jag att jag är Värd ett stort påskägg faktisk.
Ann? Knutte? Sara? Ni kan väl komma förbi innan fredag.

1 kommentar:

  1. Nej kom inte förbi!!!!!
    Snuskfia bjuda folk på magsjuka till påsk urk!

    SvaraRadera