tisdag 3 juli 2012

Min önskelista

Om två veckor fyller jag år. Jag var tvungen att räkna hur gammal jag blir, för det har jag inte koll på. Men det är i alla fall 26.

Vad jag önskar mig? Det finns egentligen bara en sak:






Precis! En katt! Jag vill ha en så mycket att jag nästan får ont i magen.
Vi hade en förut när Freja var liten, men han var döv och döva katter biter tag i saker för att "lyssna" och han gjorde därför illa Freja väldigt mycket, trots att han inte menade det. Så vi sålde honom.
Och innan dess hade jag Mimmi i 14 år innan jag var tvungen att avliva henne pga hennes sjukdom hon fick. Då brast verkligen mitt hjärta i tu...

Men eftersom att min man nekar katt och totalvägrar får jag helt enkelt ge ett andra, mindre roligt förslag: Tårtfat i olika storlekar och former.




 
Säg till om ni behöver min adress för att kunna skicka:)

Bilder lånade från www.google.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar