onsdag 20 april 2016

Att cykla. I motvind.

Igår blev vi av med bilen. Eller sålde, rättare sagt. Vi fick även vår nya bil. Men vi lämnade in den på rostskyddsbehandling på en gång och kommer att få tillbaka den på fredag. Eller lördag.  Kanske söndag.
Det betyder att jag cyklar och lämnar barnen och sedan cyklar till jobbet. Resa på samanlagt 2.5 timmar varje dag. Och just idag var det motvind. Och kallt. Och jag dör lite här i soffan innan jag börjar jobba. Men den här gången tog jag med mig deo i alla fall.

3 kommentarer:

  1. Vilken vacker mamma!!
    Len som en bebisrumpa☺

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, svårt att tro att den där fyller 30! 😄

      Radera
    2. Lina gullig som när jag såg dig första gången i personalrummet hahahahha.
      Tänk om du då visste vad du gett dig in på 😂

      Radera