söndag 8 maj 2016

Nej. Inte svetsblänk.

Allt tyder på att lilla Vinnieboy har fått pollenallergi. Vi gick till apoteket idag och köpte ögondroppar för ögonbesvär vid pollen. Vi provade när vi kom hem. Först sved det till och han började gråta men efter några minuter kändes det bättre. Och hans ögonproblem försvann.
Och ikväll ringde Simon när jag var hos en kompis. I bakgrunden skrek Vince i panik. Jag skyndade mig hem fort som fan, kan jag säga. Då hade han fått dropparna och somnat. Jag väckte honom och åter igen sa han att det kändes lite bättre.

Jag får så ont i magen. Den stackars pojken får allt. Soleksem på hela kroppen och nu pollen. Och allt annat han fått tidigare? Jag hoppas att det bara är tillfälligt, att det bara är nu när pollen är som värst.
Imorgon åker vi till dr iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar