måndag 3 oktober 2011

Överlevde

Idag var första dagen på jobbet. Mycket att ta in och egentligen vill jag inte berätta om det. 
När jag kom hem efter 12 timmar på jobbet sov så klart vince. Och jag har nog aldrig kramat så hårt på Freja.

Mina smycken från Carolinessmyckeskrin.se hade kommit på posten också.
Ett brett svart läderarmband med texten "Två små delar av något stort" (Winnerbäck),
ett tunnt lila läderarmband med två varv och texten "Jag kan segla förutan vind. Jag kan ro utan åror, men ej skiljas från vännen min utan att fälla tårar". (Farmors färg och texten på låten som spelades.)
ett wirearmband och ett halsband med "en vacker underbar pärla", som Freja tyckte:)
Och vad jag tycker? Jag är sjukt nöjd!
Tack Carro!

Nu ska jag dö i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar