onsdag 1 februari 2012

Jag och käften

Jag har öppnat min stora käft och sagt att februari ska bli sockerfritt. Inget godis över huvudtaget. Inte chips. Inte kakor, glass, bullar och allt annat jag brukar stoppa i mig. Popcorn på lördagar. Osaltade poppade i grytan. Så långt får jag gå. Och givetvis några äckliga cashewnötter om jag blir riktigt desperat!
Och eftersom att jag är sockerberoende kommer jag bli sur och vresig, bergis.

Dag 1 och jag dämpar suget med gurka. Någonstans måste man ju börja...

1 kommentar:

  1. Tack =) =) Ja, det hoppas jag med på!!
    Ja, ena dagen vill hon ha en lillasyster, andra dagen en lillebror!
    Ska bli spännande för oss alla!!

    Lycka till med att skippa sockret! Det klarar du!

    Å just - la upp UL film igår i gravidbloggen =) www.4skabli5.babyblogg.se!

    SvaraRadera