onsdag 27 februari 2013

Det gjorde ont i mitt hjärta

Vince har börjat stamma den senaste veckan,  och de senaste 2-3 dagarna har det varit ganska mycket. Ikväll ville han säga något men fastnade på "jajajajajajaja ("jag" ville han få fram) flera gånger. Efter en stunds försök säger han gråtande " jag kan inte prata. Mamma jag kan inte prata".
Det gjorde så fruktansvärt ont i mig och jag fick hejda tårarna.
"Mamma väntar på dig, du är så bra" säger jag och torkar ögonen med min tröjärm.

Åh, jag hoppas att detta bara är för en period. Att detta bara är för att han har så mycket på gång i sitt lilla huvud, annars kommer jag att gå sönder lite i taget!



2 kommentarer:

  1. Åå lilleman!
    Min syster har hållt på med något som heter bachs blomsterterapi.
    När min systerdotters bästa killkompis var liten stammade han massor, och hade gjort i flera år.
    Sen fick han droppar av min syster och massor av det försvann och det var starten på att han slutade helt.
    Kan vara värt å testa om någon håller på med det i stockholm. Även om man själv inte tror på det ;-)
    /denise

    SvaraRadera
  2. Finaste finaste Vince.

    SvaraRadera