onsdag 4 november 2015

Nytt jobb

För en vecka sedan ringde en chef från en privat förskola och hade hört talas om mig. Hon  frågade om jag var intresserad  på att komma på en intervju och eftersom att jag egentligen  inte hade något annat för mig så åkte jag dit. Ett samtal på 1 timme slutade i några dagars betänketid.
Egentligen var jag inte ute efter ett nytt jobb. Visst hade jag pratat om det lite löst,  men jag trodde aldrig att jag skulle ta steget ut.

Idag gick jag iallafall till min ena chef och sa upp mig. Hon blev nog lika chockad som jag då jag sa orden. Och mina arbetskamrater ännu mer än så.
Så den 4 december arbetar jag min sista dag innan jag tar in foten på något nytt.
Det ska bli spännande, men jag drabbas  fortfarande av ångestblandad förtjusning då jag tänker på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar