torsdag 13 april 2023

lite för mycket för att kunna prioritera

1 vecka kvar till första visningen
och det är ju klart att allt ska komma nu. Eller så känns väldigt lite som just "allt". 

Har haft ont i båda handlederna  i 1 månad nu. Igår tog jag mig till doktorn som gav mig medicin och tog 4 rör blod för att kolla ledsjukdomar. Beroende på vad de visar blir det också ev röntgen om ca 2 v. Medicinen gör mig lite orkeslös så att städa ur det sista är en pers. 
Men jag tänker att jag kanske behöver sova ordentligt, sen kan jag ta tag i det. Kanske.
Men så blir det ju ingen träning nu då som belastar handlederna. Den känns kul. 
Inte alls.

Och just ja. Nu är skilsmässan helt igenom. 
Officiellt skild. 
Det känns lite märkligt. Som att han nu är avskuren helt från mig efter 19 år. Men han är ju en av mina bästa vänner. 
Bästis-festis. 
Och pappa till våra 3 underbara skitungar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar