tisdag 30 augusti 2011

Brända pengar och jobbig natt.

Igår när gubben kom hem for jag genast iväg för att handla kläder till barnen. Båda två behöver nya storlekar och nu har dom väl så dom klarar sig ett tag i alla fall. Jag fick mig också lite nytt. 15 plagg kom jag hem med. "Shit mamma, vad tungt!" sa Freja när hon skulle hjälpa mig att bära. Kostnad? 1072 kr. Det är annat än fasters 3 skjortor.

Lillebror är förkyld. Freja med för den delen, men lillebror har det jobbigt. Inatt har jag knappt fått sova och fick hemska återblickar till när han var liten och inte lät mig sova. Jag hoppas verkligen att det  bara var inatt som han vaknar. En natt till och jag börjar gråta...



30 dagar kvar nu.

1 kommentar:

  1. Din jävel...
    Prova gen Virre Alvedon innan läggdags. Det körde vi på Philip förra veckan. Han sov hela natten (och länge också)

    SvaraRadera