lördag 10 december 2011

111210 - Fruga!

Jag har bitit på naglar och slitit mig i håret för att inte berätta. I 8 veckor har det varit hemligt men idag kan jag äntligen berätta. Jag har gift mig! Kilar stadigt på riktig. Jag är fru. Fruga. Regeringen. Äntligen!
Allt har varit hemligt från början. Vi bokade in en "umgås"dag hemma hos gubbens mamma och fick med alla hans syskon. När alla kommit sit gick de upp på övervåningen för glögg. Då kom vi med vigselförättaren och så blev det lite tårar, lite pussar och champange. Sedan umgicks vi bara och åt och hade trevligt. Precis alladeles lagom. Precis så som vi ville ha.
Bröllopstårtan har ju självklart jag gjort. Och så fick jag en Michael Kors-klocka av min fina underbara make.











2 kommentarer:

  1. Grattis.. ni e så fina ihop..!

    SvaraRadera
  2. Stort grattis och så fina ni är och tårtan var super fin. Du har verkligen varit duktig som hållit dig från att berätta.

    Kram från familjen Carlberg

    SvaraRadera