söndag 4 december 2011

Medicinerar

Jag var hos doktorn i fredags och fick en ta prover för ev lunginflammation. Men det var negativt och jag fick nån medicin som jag ska ta 3 ggr/ dag till fredag. Skitäcklig och inte hjälper den alls. Inatt kunde jag knappt sova för att det gjorde ont i ryggen så fort jag rörde mig. Men morgonen kom och klockan 7.30 hade vi hunnit äta frukost, duscha och bakat pepparkakor. Virre fick också vara med men det verkar inte som att han ärvt några bakegenskaper.
Dagen har passerat med rasande fart därefter, trots att hela helgen tyckts ha sniglat sig fram. Vi har längtat efter Simon allihop. Därför for vi till barnens farmor och Hasse efter dagens ärenden och åt upp alla pepparkakor...

1 kommentar:

  1. Hoppas du blir pigg snart, akta dig för den hemska mykoplasman =(

    SvaraRadera