onsdag 7 december 2011

Tryck över bröstet

Jag har tagit färdigt min medicin nu men det är fortfarande inte bra. Idag fick jag tryck över bröstet och jag trodde jag blivit hypokondriker. Nilla på jobbet sa att det lät som ångest, men vad ska jag ha ångest för?
Men så kom jag på det nu ikväll, och trycket kom tillbaka.
På måndag börjar ju Vince på förskolan!
Min lilla bebis ska till förskolan, sa jag!
Nä nu blev det för mycket. Jag måste lägga mig under täcket, spel lite wordfeud, hoppas på att lillebror vaknar tidigt i morgon också (som alltid) så jag får mysa och försöka tränga bort att det snart faktiskt är måndag...

2 kommentarer:

  1. Han kommer fortfarande vara din lille illbatting och du kommer njuta av att se han utvecklas gumman!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. usch ja lider med dej.. elias har juh iaf ca 1 månad kvar hemma me mamma.. men inte en aning om vart han ska va.. de e de ja mest mår dåligt över.. ja vill ha kontroll..:( men de ska väl bli en dagis ledigt snart..

    SvaraRadera