måndag 21 oktober 2013

5.40 och taskigt immunförsvar

Strax innan 5:40 var jag vaken idag. Detta trots att det har varit en lång natt med krånglande barn. Vince vaknade flera gånger och grät. Täcket var fel, täcket hade ramlat ner från sängen. Han var täppt i näsan och hade ont i benet och på hakan.
Freja vaknade av att Kajsa "bet henne på fötterna". I själva verket sov Kajsa gott i min säng. Hon klagade på ont i hjärtat och ont i pannan. Det visade sig då att hon hade över 39 i feber.
Tar det aldrig slut?
Totalt har det VABats ca 40 dagar det här året. Mestadels Vince, men Freja ligger inte långt ifrån.
Inte kan det vara mitt immunförsvar de har ärvt. Jag har stålförsvar. Simon därimot, han är svag på många punkter.

1 kommentar:

  1. Hahaha du räddade precis min katastrofala morgon ❤ /denise

    SvaraRadera