lördag 30 november 2013

Sista november

Okej. Sista november. Nu har Mini några timmar på sig att komma, annars kan han gott vänta i 4 veckor till 1 januari.
Men med tanke på vad som påbörjats i vardagsrummet så är det ändå dålig tajming ifall det skulle sätta igång idag.

Det ska slipas, målas och storstädas. I år ska jag tjuvbörja och sätta ihop ett pepparkakshus, fastän december inte infunnit sig än. Jag sneglar lite på julmusten och funderar på om jag ska tjuvbörja där också. Sen ska vi skruva upp några skåp och kanske några enkla vägghyllor. Har vi tid ska vi fixa dörrkrans, men bara genom att skriva ner allt detta så har jag hunnit ledsna redan vid städningen...

1 kommentar:

  1. Himmel vad ni styr! Exakt så tänkte jag med i nov, när jag väntade Theus. Men strax innan den 20:e då sket jag i om han skulle komma på julafton, bara han kunde ta å komma ;-)
    /denise

    SvaraRadera