onsdag 16 februari 2011

Jag kan inte låta bli

Jag hade en blogg förut, men fick för mig att sluta då jag kände att jag inte hade något att skriva om. Men ju längre tid det gick desto mer kände "Fan. det här skulle jag ha bloggat om". Så jag börjar igen. Mest för att jag kände att jag tappade kontakten med mina nära och kära från andra håll i Sverige, alla dessa fina människor som jag sällan pratar med numera.

Förvänta er inte någon daglig uppdatering. Inte heller de mest intressanta saker.



Vem är jag då, för er som inte vet?

Jag är Maggie. Mamma till två fina barn - Freja som snart blir 3 år. Herregud, vart tar tiden vägen?! Och så till Vince a.k.a Lillebror, Virre, Vinnie... Listan görs lång. Han är född i augusti 2010 och en riktig envis krabat.

3 kommentarer:

  1. Ja - visst är det beroendeframkallande ;-) Å himla bra sätt att hålla kontakten på! =)

    //duochjag.babyblogg.com

    SvaraRadera
  2. Dicentra Peregrina16 februari 2011 kl. 21:40

    ja hänger gärna me på denna blogg :)

    SvaraRadera
  3. Du glömde ju illbattingen som aka ;-) härligt att du bloggr igen, jag är fortfarande grymt dålig med mina uppdates. Väntar och hoppas på en app snart då blir det nog bättre:-)

    SvaraRadera