onsdag 20 april 2011

2 stycken års dagar

Idag har Freja varit hemma från förskolan. Inatt hade hon 38.8 i feber och det tog en kvart att få henne att dricka alvedon. Imorse var dock febern borta och Freja lika pigg som vanligt.
Lillebror lär sig så mycket. Han reser sig upp efter saker, men svårt att komma upp i sittande då han inte kryper. Igår gick han 4-5 steg till både min och Malins stora  förvåning. Ja okej. Det kanske inte var så värst medvetet eftersom att balansen är sisådär. Men det var steg i alla fall ^-^

Idag har Freja varit blöjfri i ett helt år. Det är inte klokt hur stolt en förälder kan bli!

Och så är det 1 år sedan Åke omkom. Jag kan fortfarande bli lika förtvivlad och gråta hejdlöst. Jag har fortfarande kvar han nummer i min telefonbok och jag tänder ofta ljus för honom. Jag tänker på honom så gott som dagligen och önskar att man kunde få en enda dag till.
Ett år har gått fort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar