tisdag 5 april 2011

nu kan man inte slingra sig längre

Nu är våren här och i och med att snön är borta och det är varmare ute så kan man inte slingra sig från långpromenader. Detta är något jag ska fortsätta med dagligen nu, men nästa gång ska jag nog ge fan i att ta med mig en kexchoklad. Jag gick en timme idag innan jag hämtade Freja. Man hinner fundera en del. Jag är ganska sugen på att börja träna på Forma, och skulle gärna prova på ett spinningpass. MEN deras pass är 90 minuter och jag hinner säkerligen koola innan 20. Och det vore ju förargligt om man gjorde mina barn moderlösa.

Vince har druttat i golvet ett par gånger idag. Han försöker ställa sig i krypställning från sittande, men fastnar alltid med ena foten och tappar balansen. Det är inte klokt hur tåliga barn är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar