torsdag 22 september 2011

Jag vill ju bara vara mamma

Nu krypper ångesten på ordentligt. Nästa vecka är sista veckan. Sedan börjar jag att jobba. Jag vill inte.
Jag vill ju bara vara hemma och vara mamma.
Men Simon måste få vara hemma och bara vara pappa han också. Så länge han städar, diskar, tvättar och lagar mat tills jag kommer hem om dagarna :)

Träning idag. Thaiboxningen ger jag mig på igen. Det var kul om man bortser från hoppningen. Jag hoppas att han är snällare idag. Det känns så himla skönt att ha kommit igång nu! Och jag känner mig så mycket piggare också. Jag tränar 3-4 gånger i veckan.

Sönd - Pump 1h
Tis - Spinning 30 min, Core 30 min
Tors - Thaiboxning 1h
(Fre/lörd - Yoga 1h)

Och inte en enda sötsak på flera dagar! Nötter tog jag igår, men det är väl inte så onyttigt? Torra äckliga osmakliga Chaswenötter som man bara tar några av, bara för att dom är så äckliga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar