söndag 18 september 2011

Pass och bak

Förmiddagen sniglade sig fram utan större händelser. Frejas fot är bättre, men vi har inte velat att hon ska belasta den så mkt så vi har varit hemma. For en sväng till barnens farmor och Hasse också.
Därefter fick jag väldig energi. Fick ihop 3 flyttlådor och lite annat som bara ner i källaren. Och eftersom att jag ändå var i förrådet, passade jag på att sortera där nere också. Sen blev det middag, fortsättning och pass på Forma klockan 19. 
Idag gick jag på Pump för styrketräning. Jag tänkte "2,5 kg på varje sida blir nog lite för lite, men jag kan börja med det". Efter 10 miuter började småfnissa lite tyst... av panik.
När passet nästan var över började jag fnissa över att jag inte alls orkade lyfta dessa 5 kilon. Jag trodde att jag skulle dö.
MEN så tog passet slut och jag kände "Nä, det där var väl inte så farligt heller".
Då gick jag hem och bakade istället. Inte små underbara cupcakes, tryfflar eller cakepops.
Nix. Inget sånt.
Utan frukostbullar.
Så kallade havrebullar.
Eller hälsobullar, om man hellre vill kalla dom det.



-iPhone

1 kommentar:

  1. va duktig du e som börjat träna så,.. pump e tufft men ja lovar att du kommer kunna öka vikterna snart..lika bra å börja försiktigt så man vet vad man har å vänta sig:) Utfallen e hemska.. ojoj..

    SvaraRadera