onsdag 18 september 2013

Gravidstatus - Vecka 27

Igår gick vi in i vecka 27.
När jag för några nätter sedan vaknade av Minis sparkar, gick det för första gången upp för mig att vi verkligen kommer bli 6 (Kajsa räknas ju faktiskt också) i familjen. Det finns en liten människa där inne som bara väntar på att få komma ut.
Vi väntar vi med.

Något som jag är väldigt glad över, det är den där foglossningen. Ja, jag trodde det var just det, men det visade sig vara vanlig hederlig ryggont. Efter ett par dagar gick det över och nu är "allt som vanligt" igen. Förutom att jag är så himlens trött vill säga, men det ska jag inte tråka ut er med.

Något som är svårt just nu är att hitta namn.
Vi fokuserar ju på pojknamn eftersom att vi tror att det är en lillebror därinne. Men det är inte så lätt som man kan tro. Vi har ju redan "Vince" och det är ju det finaste pojknamn vi vet. Det finns ju inte något namn som är lika underbart. Och dessutom ska det ju klinga någorlunda fint med "Freja" också.

1 kommentar: