söndag 14 februari 2016

Nu är det söndag

Fredag. Jag överlever hela bilfärden hem. Dubbelvikt av illamående ligger jag sedan hela kvällen. Vince spyr 3 gånger den kvällen. Mitt går tack och lov över under natten.
Under lördagen somnar jag och Myran i sängen. Vi sov 2 timmar. När jag vaknar tittar Simon efter nya bilar. Vi ska tydligen köpa ny. Men mest bara för att Volvon kostar mer än vad den är värd.
Söndag. Alla hjärtans dag. Den firas inte. Det har ni säkert läst i tidningen. Men Freja och Vince gjorde en massa kort och dukade fint till middagen. Under tiden höll jag och Simon på att skruva ihop en säng.
Notis till alla:

KÖP FÖRIFAN ALDRIG IKEAS NYA VÅNINGSSÄNG "TUFFING"!

Det är ett under att han ens pratar med mig efter den där ihopsättningen. Det var det värsta helvetetsbygge jag varit med om. Jag ville nästan slita av mig håret.

Imorrn är det äntligen måndag. Och en ny vecka. Hoppas att den blir bättre.

Fast denna söndag fick ett bra avslut i alla fall. Efter 1.5 veckors odling kunde jag äntligen raka benen. No more mrs. Werwolf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar