lördag 30 juli 2011

1 år sedan

För ett år sedan såg jag ut så här och det var beräknad födelse på lilla Loppan. Nu kan man ju faktiskt se att det ligger en 4355grams klump därinne:) 
Men dagen passerade och fler dagar därefter. Men snart fyller vår fina underbara prins 1 år. Det är så att jag blir lite tårögd och gråter en skvätt. Jag förstår inte vart tiden har tagit vägen.

När jag tänker tillbaka så blir jag lätt sugen på ännu ett barn. Inte för att ha en unge hängandes vid bröstet, bli nerkissad och inte att få sova på natten, utan för att känna att jag kan ge liv. Det är en helt otrolig känsla och det sticker lite i magen av att veta att jag inte kommer göra det en gång till. Jag är verkligen klar, KLAR, med barn. Det blir inga fler här hos oss! Och det beslutet är vi väldigt nöjda med.
Vi har ju redan två underbara. Den ena mer vild än den andra. Jag är så otroligt glad över vår vilding och vår ovilding. Vår prins och prinsessa.

17 dagar innan Virre föddes.


1 kommentar: