onsdag 27 juli 2011

fler bilder

 Nä. det här är dom sista bilderna ni får. Jag orkar inte mer. Kanske för att jag bara sovit 2 timmar sedan jag vaknade i tisdags klockan 7. Så ni får vara nöjda ändå. Vi hade i alla fall sjukt mysigt. Har jag kanske sagt det? Minnet sviktar på äldre dagar. (Snart fyller jag ju tant)
Vi kunde se delfiner från altanen. Det var häftigt att se! Och så var det nog lika mycket sol som regn. Man ska inte klaga, det hade kunnat vara värre.

Landskapet är underbart att se på. Vilka höjder det är! På väg hem låg jag och tittade ut genom fönstret och tänkte "Å, vilka underbara stigar man kan gå på här", "Å vad roligt att åka pulka här nerför!" "Nä fy fan vad omstädigt att ta sig upp till det huset. Och till det. Och till det! Hur tar man sig dit! Här skulle aldrig jag kunna bo!" , "Fy fan för att vara får i den där hagen!"

Nä. Det är nog liiite liiite bättre i Sverige. Mer ständigt, billigare och finare väder.









Hasse och Freja pratar om livet

Och farmor och Virre har mysigt





Freja fick massa godis av farmor och Hasse!


                                            Borta...                                               ... Tittut!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar