onsdag 16 mars 2011

2 dagar av mysbesök!

Igår kom farbror Tom på middag. Freja var helt till sig. Hon älskar sin farbror. Han fick knappt äta klart innan hon drog in honom på Virres rum och kastade bollar omkring sig.

Idag kom faster Elin förbi med kusin Philip. Elin är också en favorit. Virre och Philip tycker om att titta på varandra och jag undrar vad de pratade om. Ibland skrattade Virre till så jag antar att Philip har bra humor. Min pojk låg på golvet och var nära på att hamna på knäna ett par gånger. Krypandet kommer kanske om någon månad? Hur som helst så borde vi träffa Philip oftare. Och Elin också så klart, då får jag en anledning till att fika ordentligt. Fint främmande ska ha mycket fika, tycker jag, trots att det stod citronmuffins på menyn idag...





Imorgon får Freja vara hemma från förskolan. Det går magsjuka. Då är det lika bra att ha henne hemma så vi slipper en massa kräk. Förhoppningsvis. Så vad ska vi göra? Vi ska baka. Ovanligt va?

1 kommentar:

  1. Och oj så goda de var! Philip vill också ses oftare. It's à deal :)
    Tack för idag!
    Kram

    SvaraRadera