fredag 4 mars 2011

vilket natt!

Äsch, vilken natt! Lillebror somnade utslagen klockan 18.30. 20.30 vaknade han och bökade och var lite halvledsen fram till 00.30. Då lyckades han, snorig, somna om och vaknade igen strax innan 4. Kände på pannan och han var kokhet. Han fick mat och sedan komma in och sova bredvid mig. Där vaknade han till och från och gnydde lite. Klockan 8 blev han väckt av Freja som tittade fram på andra sidan täcket. "Tjeeeeeeenaaa lilleeeebror !!!" skriker hon. Inte konstigt att man vaknade till då. Nu sover han på balkongen. Han har fått alvedon och förhoppningsvis tar han igen lite sömn som han inte fick inatt. Själv blir det nog en jävligt tidig kväll för mig.
Men först ska jag till optikern och kolla upp min syn. Japp. Det är alldeles säkert. Kan nog behöva glajjer när jag kör bil och gluttar på tv. Nice? Nähee du!

1 kommentar:

  1. huu de där me glasögon e juh inte så najs.. men du kan juh köpa linser annars.. kanske inte så lönt när du bara behöver dom ibland.. :(

    SvaraRadera