onsdag 23 mars 2011

Skärpning

Okej. Jag måste skärpa mig nu. Bloggen är inte det jag hade förväntat mig att den skulle vara. Istället för att uppdatera mina följare har jag istället... ja... inte gjort det alls.

Men det är så att jag ibland inte alls har något att säga. Det går i perioder. Just nu vill jag bara vara hemma och umgås med mina barn, inte prata med någon "utanför" utan bara vara. I en sån period är jag nu.
Jag sitter hellre och filosoferar ibland än att vara social med andra. Det känns bara fel då. Men sån är ju jag. Ja, om det inte gäller personer som jag trivs förbenat bra med, sånna som jag vuxit upp med och känner mig på djupet. Sånna vänner är det få av här uppe, men jag kan nämna en hel drös från det förflutna.
Så varför skriver jag det här?
Jag har ingen aning. Det enda jag ville berätta var att jag ska äta nybakt bröd och fläska mig i soffan nu.

natti

1 kommentar:

  1. Åhh, önskar att du bodde här nere så vi kunde vara osociala ihop. Jag är precis likadan. Jag är inte alls sugen på att umgås med folk emellan åt.
    Kram

    SvaraRadera