torsdag 10 mars 2011

hej igen feber

Idag är jag fruktansvärt trött. 20.30 igår började Vince att böka. Han somnade och vaknade om vartannat så jag kunde inte ens slinka ut genom dörren utan att han märkte. 2 timmar senare gav jag upp och la han i vår säng. Jag somnade på 3 röda men jag tror att han låg och finurlade en stund. Klockan 2 fick jag för mig att bära in honom till sitt rum igen.

%¤$+!!/@¤!

Det skulle jag verkligen inte ha gjort! Så det blev inte så mycket sömn alltså. Under natten har jag försökt ge honom ersättning, för han brukar alltid äta det 2grr/natt, men i 3 nätter har han bara ätit lite eller inte ätit alls. Han kommer ju att svälta! Ja, okej, så illa är det väl kanske inte. Men igår åt han ingen middag och inte heller någon kvällsgröt, så han borde ju ha varit hungrig!

Till saken: Han har feber. Igen. Daaaamn. Imorse låg den på 38.5. Och jag blir nojjig. Så här nojjig var jag verkligen inte när Freja var bebis. Men det går väl över, både min nojjighet och hans feber o ch förkyldning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar